سواحل معروف در تایلند
نوشته شده توسط : fariba ardam

سواحل معروف در تایلند

ساحل پاتونگ ( Patong) به ساحل ديوانه كننده و گلچين شده معروف می باشد که در طول روز در ساحل ،جت اسكي ، پاراگلايدر و بازيهاي آبي برای بازدیدکنندگان تور تایلند پاییز 94 مهیا است . در طول شب هم مغازه های زیبا و انواع و اقسام رستورانها با تنوع انتخاب براي هر سليقه ای فراهم است. این ساحل جزو بهترین دیدنی های پوکت در تور تایلند 94 محسوب می شود.این ساحل که در پانزده کیلومتری غرب شهر پوکت واقع شده، جزء پیشرفته‌ترین ساحل جزیره است. مهمترین خیابان این ساحل به نام تاویوُنگ (Thaweewong) که با تابلوی به پاتونگ خوش آمدید (Welcome To Patong)، مشخص شده، بسیار دیدنی و قابل مقایسه با خیابان واکینگ استریت پاتایاست.

 

 

 

معروفترين و بهترين ساحل نزديک بانکوک ساحل ها هین مي باشد که به عنوان يکي از تفرجگاههاي معروف و به عنوان محلي براي تفريحات و تعطيلات اخر هفته مردم و همچنين به عنوان محلي براي بازنشستگان مي باشد که داراي ويلاها و اماکن تفريحي متعددي مي باشد.اين ساحل معروف روز به روز در حال گسترش و توسعه بوده و انواع هتلها اماکن تفريحي رستوران و اماکن ديگر تفريحي با استانداردهاي روز دنيا در حال ساخت و گسترش مي باشد. اين محل علاوه بر اهالي بومي براي گردشگران خارجي تور تایلند پاییز 94 نيز محل بسيار شناخته شده اي مي باشد و به عنوان یکی از تفریحگاه های بانکوک تایلند طرفداران زیادی دارد.بازدید از این ساحل را در تور تایلند از دست ندهید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , , 





:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: سواحل معروف در تایلند , دیدنی های تایلند , جاذبه های دیدنی تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , مکانهای دیدنی تایلند , ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: